Vítáme Vás na stránkách

Badatelského deníku

Není to učebnice. Není to ani pracovní sešit. Co je to? Badatelský deník! Je plný námětů na badatelské aktivity a poskytuje žákům dostatečný prostor na vlastní zápisky z objevitelských cest přírodními vědami.

NAŠE VIZE

Chceme u žáků rozvíjet schopnost přemýšlet v souvislostech, aktivně je zapojit do výuky a učit je plánovat a reflektovat vlastní pokrok.

PRO ŠKOLY A PEDAGOGY

Pro školy a pedagogy zajišťujeme komplexní metodickou podporu. 

PRO ŽÁKY

Chceme u žáků rozvíjet schopnost přemýšlet v souvislostech, aktivně je zapojit do výuky a učit je plánovat a reflektovat vlastní pokrok.

0 +
sledujících na FB stránce
0 +
členů FB skupiny
0 +
sledujících na instagramu
0
vydané deníky

Deníky

Recenze a ocenění

AKTUALITY

Nebojte se bádat v CLILu, jde to i v první třídě, říká Markéta Vokurková, finalistka Global Teacher Prize 2020
Proč a jak bádat s dětmi už od první třídy? Jsou k tomu potřeba extra drahé pomůcky? Co znamená, že
Celý článek
Vítejte!
Milí příznivci a návštěvníci! Vítáme Vás na stránkách projektu Badatelský deník. Předně se Vám omlouváme za dočasnou nedostupnost našich stránek
Celý článek

čtyři pilíře

Instagram, video

Naše vzdělávací koncepce

Pro školy a pedagogy

Pro žáky

Metodická podpora

Pro pedagogy připravujeme metodickou podporu, která bude zahrnovat příručky pro práci s Badatelskými deníky. Pro školy připravujeme mentoring.

Následné vzdělávání

Pro pedagogické pracovníky zajišťujeme následné vzdělávání formou webinářů a online videokurzů. 

„Nejlepší učebnice je ta, kterou si žáci napíší sami.“  — Václav Fiala

Badatelské deníky

Pro žáky základních škol a víceletých gymnázií jsme vytvořili Badatelské deníky Chemii I, Chemii II a Fyziku I. Naše Badatelské deníky kombinují prvky učebnice, pracovního sešitu a laboratorního deníku. 

O koncepci a denících

Badatelský deník je jedinečnou vzdělávací koncepcí pro učitele a žáky základních škol a víceletých gymnázií. Václav Fiala, autor koncepce, věří, že nejlepší učebnice je ta, kterou si žáci napíší sami. 

Byly vytvořeny celkem tři deníky: Chemie I pro žáky 8. ročníků, Chemie II pro žáky 9. ročníků a Fyzika I pro žáky šestých ročníků. Tyto deníky kombinují prvky učebnice, pracovního sešitu a laboratorního deníku. Badatelské deníky zároveň poskytují žákům dostatečný prostor pro vlastní zápisky z objevitelských cest přírodními vědami. 

Žáci se tak naučí mimo jiné zacházet s prameny, klást si otázky a hledat na ně odpovědi, formulovat své poznatky a také spolupracovat ve skupině.

Pro pedagogy Badatelský deník zajišťuje metodickou podporu, vzdělávací webináře a kurzy. 

O koncepci a denících

Badatelský deník je jedinečnou vzdělávací koncepcí pro učitele a žáky základních škol a víceletých gymnázií. Václav Fiala, autor koncepce, věří, že nejlepší učebnice je ta, kterou si žáci napíší sami. 

Byly vytvořeny celkem tři deníky: Chemie I pro žáky 8. ročníků, Chemie II pro žáky 9. ročníků a Fyzika I pro žáky šestých ročníků. Tyto deníky kombinují prvky učebnice, pracovního sešitu a laboratorního deníku. Badatelské deníky zároveň poskytují žákům dostatečný prostor pro vlastní zápisky z objevitelských cest přírodními vědami. 

Žáci se tak naučí mimo jiné zacházet s prameny, klást si otázky a hledat na ně odpovědi, formulovat své poznatky a také spolupracovat ve skupině.

Pro pedagogy Badatelský deník zajišťuje metodickou podporu, vzdělávací webináře a kurzy. 

Nákupní košík